MŠVVaŠ SR
Výška dotácie pre rok 2016: 8600 EUR
 
www.activeplanet.sk ALPENVEREIN - poistenie na horach
ALPENVEREIN - poistenie na horach

SLOVENSKÁ SKIALPINISTICKÁ ASOCIÁCIA

Home | Privátna diskusia | Kontakt | SSA


  Diskusia  

Názov témy:
Navrhy na rokovania v diskusiach obcas odzneju ale..

Pridal:     web1 (z IP: 91.127.128.2 )         (21.01.2007 22:14)
Teoreticky aj prakticky nie je problem rokovat. Vychadzajme na uvod zo stavu ze kazdy je samostatny subjekt. To znamena, ze sa v pripade spoluprace moze len jednoznacne definovat, co kto bude zastresovat, zodpovedat. Spolupraca dvoch na niecom konkretnom a len jeden zastresovatel podporovany statom? verzus zodpovedny dvaja? - to asi nebude fungovat dlhodobo alebo to bude nevyhodne pre jednu stranu. V com sa ma SSA dohodnut, v com James? Piste

             Reaguj na tento príspevok


Reakcia na príspevok:   web1 (z IP: 91.127.128.2 )    
ak by to bolo tak, že su dva subjekty a obidva nesu rovnaku mieru zodpovednosti ale iba jeden z nich je dotovany, tak je tu nevyhoda toho druheho subjektu. To je jasne.
Ale aspon na tych kalednaroch a terminoch pretekov a podujati sa mohlo dohodnut. Ved to nie je normalne, teraz sa mam rozdvojit?
Chcel by som ist na Dumbier aj do Sučian.

Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (21.01.2007 22:31)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
Kalendar - ked ja stale neviem kto je komisia. Tak s kym sa dohodnut? Nie je to len pri kalendari. Ale radsej napis predstavy ako by mala postupovat kazda strana principialne - SSA .... James.....Len povedat dohodnut, to je potom aj na 50 rokov az kym nebude padat sneh. Vies blizi sa to VZ Jamesu a myslis ze s tym vobec niekto vyjde, ze nejaki skialpinisti maju akesi problemy?
Pridal:   web1 (z IP: 91.127.128.2 )        (21.01.2007 23:28)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   web1 (z IP: 91.127.128.2 )    
Diskusia v rámci SSA má v porovnaní s tou na James stránke nielen štábnu kultúru. A tiež tam majú IGIHO, niečo málo tušia, ale v podstate asi ten pretekový skialpinizmus a skialp ako taký nemusia... prejsť krajinou a uľahčiť si návrat spod steny, aj tak sa dá a je to forma na správnom mieste. Tak ako nechápu všetci v Jamese lezenie na stenách pretek.formu, tak všetci nechápu skialp v kombinéze s číslom na batohu.Ako píše Miro, ide o zastrešenie záujmových skupín a k tomu treba rokovanie
Pridal:   pasta (z IP: 87.244.215.37 )        (01.02.2007 16:55)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   pasta (z IP: 87.244.215.37 )    
Jamesu - ak majú koho posadiť za rokovací stôl nech mu dajú kompetencie na posun z mŕtveho bodu a SSA. Nerozhodne ministerstvo....iba ak by bol ministrom web1... .. a pre neznalosť problematiky, nezáujem, manipuláciu a zavádzanie do slepej uličky nerozhodne ani VZ. Škoda premárneného času na spoluprácu a pretrhaných vzťahov pre budúcnosť.Vývoj a smerovanie je nespochybniteľné.Budúcnosť nepotrebuje vinníka ani martýra.
Pridal:   pasta (z IP: 87.244.215.37 )        (01.02.2007 17:06)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
ja k tomu kalenaru. zima ma dakych cca 12 vikendou, ked vYlucime svetove podujatia ostane cca 10, ssa ma pretekou cca 8-9 cize ja tam vela miesta nevidim. no ale treba uznat ze teoreticky by sa to dalo dohodnut ale zase z pretekarskeho hladiska podla mna tiez nie je bohvieco kazdy tyzden preteky. a este je prinicipialna vec. po prvom kole fun cupu som okrem vystroje nepostrehol ziaden rozdiel od SP, a ja si myslym ze fun cup ma byt pre obycajnych turistou a nie pre acko. na strbske som isiel
Pridal:   s (z IP: 195.91.64.54 )        (22.01.2007 20:56)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
berme ako pises zima ma 12 vikendov, čiže berieme mesiace: januar, februar, marec. April teraz nechajme bokom.
Neberme do uvahy prechody a ine zrazy, lebo pretekar radsej ide na preteky.
Tak ak si dobre zrataš akcie SSA tak je tu 7 pretekov 4 SP a 3 FUN.
Takže je 5 voľnych vikendov.

Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (22.01.2007 21:03)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
a este ten navrh. no ked som tak videl fotku pana kollera (treti zlava) http://195.91.63.107/www.jamesak.skk/skialpinizmus/les20071.jpg cely problem bol jasny. dohoda nebude. cize indukciou zistene ani rokovania, ci ako to nazvat. a moj osobny nazor je ze skialpinizmus by mal patrit pod slz. a uplne v klude mozu byt preteky po zjazdovke vid. Tour de Piste v rakusku ale ked chceme aby sa to dostalo k ludom je to podla mna jedine riesenie, pre mnohych z vas extremne ale.. nech skialp robi aj ferk
Pridal:   s (z IP: 195.91.64.54 )        (22.01.2007 21:10)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
jozko z blavy ale len taky mozu uzivit pretekoarov teda pokial sa nedostaneme do svetovej spicky. koniec.
Pridal:   s (z IP: 195.91.64.54 )        (22.01.2007 21:12)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
som isiel lebo je to pekny pretek prvy rok s tradiciou a prave preto pojdem aj do sucian, chodim tam do skoly bol som na tych pretekoch kazdy rok a pojdem aj teraz. a viete co? prisiel som nato ako vyriesit problem so snehom a zimou. staci naplanovat suciansky pretek na zaciatok zimu resp. ako prvy a zima lebo zatial vzdy bolo okolo minus 15 a vyzera to tak ze bude, ale klop klop, asi na tom MEMORIALE nieco bude. DAKUJEM.
Odkaz pre organizatorov a kluby ktore organizuju preteky, pozrite si
Pridal:   s (z IP: 195.91.64.54 )        (22.01.2007 21:00)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
Tiez chodim uz niekolko rokov pozriet na preteky v Sucanoch. Paci sa mi tam.
Ale tento rok dam asi prednost Dumbieru. Mozno nahovorim kamaratov, a skusime si zapretekat medzi sebou. Nie som pretekar.
Hadam sa postupne aj ostatni 'hobici' nechaju parkrat do roka 'zastresit'. To je cielom FUN Cupu...
Len je skoda, ze sa termin trosku nezladil. Mozno by som sa isiel pozriet aj do Sucian.
Pridal:   nepretekar (z IP: 195.168.209.42 )        (23.01.2007 07:02)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
proppozicie k sucanom, a polozte si otazku: Je take tazke zohnat sponzorou? KUBIK rulez. tak som sa vyjadril a nech si vsetci uziju sobotu.
Vilo Husár
Pridal:   s (z IP: 195.91.64.54 )        (22.01.2007 21:03)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
Vilo mas pravdu, strbske si zobrali pretekari k srdcu a stacilo aj neselych 500 vyskovych, co nevyhovuje parametrom, to dobre vies. Tam sa aj tak ine nedalo vymysliet. Dalsie FUN su naozaj uplne ine, napr. 24.2. bude v NT meranych len takych 250 - 300 vyskovych do kopca, ostatok volne. Zjazd mozno 1 km podla snehu. Bude cas na vsetko a aj na filmy vecer, ukazky a uz chytaju aj to prasa co sa bude opekat - vlastne tri. Takze bude to ine, aj teraz na Dumbieri
Pridal:   web1 (z IP: 91.127.141.68 )        (22.01.2007 21:22)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 195.91.64.54 )    
Vies je pekne vidiet 30 lôg sponzorov, ale je potrebne si uvedomiť, že každy sponzor ti neda koľko chceš a čo chcš, ale da ti čo môže dať.
Niekto ti vystruha medaile z dreva, niekto ti da par fliaš a tak. Poznam to veľmi dobre.
A chalani zo sučian su podstivci, oni daju logo každeho čo im niečo da.

Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (22.01.2007 21:27)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
To su na tom vsetci rovnako a su tam casto aj loga od tych co nedaju nic. Takze to nie je ukazovatel. Ale odbocili sme od podstaty zmyslu pretekov, ktoré sa nerobia len pre tych najlesich. Ze je ich tak malo to svedci ze nevieme oslovit ludi formou ktora tu bezi poslednych 15 rokov. Takze asi treba uvazovat o zmenach. Nic nie je vecne. Ako moze bavit organizatora nieco robit ak ich je viac ako pretekarov a to sa uz stalo. Takze treba rozmyslat ako dalej, borci.
Pridal:   web1 (z IP: 91.127.141.68 )        (22.01.2007 21:37)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   web1 (z IP: 91.127.141.68 )    
No presne nad tym teraz rozmyslame aj my v MF. Chceme robit pretek - aj ked sme neni zaradeny v ziadnom kalendari, ale chceme. Ved ty Miro o tom vieš.
No tak skusime asi 2 trasy jedna naročnejšia a druha ľahšia nech pridu aj sviatoční skialpinisti, dufame že ich to vylaka.
Ucime sa aj od Vas
Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (22.01.2007 21:41)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
preco furt musi byt pretek, ja si myslim ze pokial nieco nazves pretek a nech je to aj fun cup furt to bude len pretek. co tak jednodnove organizovane tury alebo tak, ale na to zial este nie je dostatocna zakladna. a furt sa tu tvrdi ze ide o to nyt v peknej prirode a ze o tom je skialp, podla mna pretekarsky o tom velmi nie je. je o narocnosti ale nie o krase prirody, ved kolko krat si ani nepametame kade sme isli, proste ides na plno a koniec, to mas ako bezkari. turisti tiez chodia cez les
Pridal:   s (z IP: 87.197.48.209 )        (23.01.2007 08:40)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 87.197.48.209 )    
je to FUN podujatie pozri si propozicie ci uz na Dumbier alebo do NT 24.2. Mas moznost sa prejst nesutazne a len kratky usek na motivaciu na cas. Je teda priestor na debatu, vyhlady, fotenie, priatelov. Treba si to skusit. Je to velky rozdiel oproti klasickym pretekom a neviem ci si to uvedomujete ale lyziari maju oproti bezcom vacsiu sancu. Poznate system rally a jeho hodnotenie? Treba si to vyskusat a potom hodnotit ci to moze zvysit zaujem
Pridal:   web1 (z IP: 194.160.144.162 )        (23.01.2007 14:02)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
akoze ti bezkarski turisti ale pretek su o jednom kratuckom okruhu, zase netreba to brat uplne tak ze chcem preteky na kratkom okruhu ale chcem som som len ukazat na dakom priklade rozdiel medzi niecim turistickym a pretekarskym.
Vilo husars
Pridal:   s (z IP: 87.197.48.209 )        (23.01.2007 08:42)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
lepsie aj 1000 korun ako nic.
Pridal:   s (z IP: 87.197.48.209 )        (23.01.2007 11:04)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 87.197.48.209 )    
len je rozdiel obiehat 30 ludi alebo jedneho dvoch. A potom pride podujatie a aj tak sa niekto najde co bude kritizovat. Takze vtedy nepomoze nic
Pridal:   web1 (z IP: 194.160.144.162 )        (23.01.2007 14:05)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   s (z IP: 87.197.48.209 )    
tak to máš pravdu že lepšie niečo aj keď málo ako nič. Ale aj Miro má pravdu, že keď máš dvoch troch silných sponzorov tak nemusíš behať za každým. Každá minca má 2 strany.

Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (23.01.2007 14:09)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
Peto rozpocet preteku Slovenskeho pohára je cca 120 az 150tis.Sk,zastrešovatel poskytne max.20tis,SK.Tak aku hodnotu ma silny sponzor? a ako ho vobec ziskat? snat na napäte vztahy v Slovenskom skialpinizme?
Pridal:   Dusan (z IP: 213.215.86.68 )        (23.01.2007 21:35)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Dusan (z IP: 213.215.86.68 )    
ja viem kolko stoji pretek SP a aky je problem zohnat sponzorov.
o tom sa so mnou nemusis bavit. Ja som reagoval na tie prispevky hore, kde niekto napisal,ze nech sa ostatni organizatori pozru na vase propozicie ze nie je problem zohnat sponzorov.
Tak som sa mu snazil vysvetliz ze nemusi byt vsetko tak ako vypada.

Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (23.01.2007 21:41)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
o situacii na Slovensku ohladne sponzoringu sportu je vseobecne zname, ze je biedna.
Firmy sa obzeraju po efektivnejsej reklame.
Vacsinou je to tak ze ta podpori taka firma, ktorej majitel je sportovec apodobne.
Pridal:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )        (23.01.2007 21:44)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto (z IP: 62.168.109.46 )    
ahojte financny manageri,presne ste trafili klinec,cosi som dala do diskusie ..zlc na temu financovanie.Raz som ukazovala nase propozicie profikom a za mnozstvo oog bez odlisenia bola kritika.Viem trosku co je tozhanat na jeden prete,na pohar a zhanat par sezon po sebe na vsetko co sa tyka cinnosti.Tu dam poznamku ktoru nadvazujem na moj prispevok kto,komu a za co ma platit.prepacte kluby ale obcas sa stalo ze klub.sponzor sa mohol stat centr.sponzorom a chapem,preco ho klub neposunul.je ich!!
Pridal:   katka (z IP: 194.160.223.2 )        (24.01.2007 20:48)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Dusan (z IP: 213.215.86.68 )    
No a potom je tu ukazovatel ako ste vraveli tahat za jeden povraz a riesit veci spolocne.Romanticko- idealsitická predstava.Partner Slov.pohara na akejkolvek urovni a to je vzath zastresovatel-versus organizator ma poziadavky na niekolkych urovniach,klubu sa nie vzdy paci ze musi akceptovat zmluvne "vyssie"part.vztahy ved dostava menej ako od svojich lokalne ale globalne je suma zaujimava.Ako uspokijit všetkych je zaujimavy balanc.Tema platenia za podujatie je nielen z ISMC.
Pridal:   katka (z IP: 194.160.223.2 )        (24.01.2007 20:53)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   katka (z IP: 194.160.223.2 )    
katka: ani sa nečudujem, že sa ti sponzorstvo hladá tak náramne tažko s tvojím prístupom a jednaním. Kto mal tú česť sa podielať na niečom čo si organizovala vie o čom hovorím....
S pozdravom chalani z Ceper Studia!
Pridal:   Majo (z IP: 194.154.226.126 )     Reakcia bude zaslata e-mailom    (26.01.2007 13:57)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Majo (z IP: 194.154.226.126 )    
Dakujem za uprimnost,je to tak cenotvorba zo strany ponukatelov sluzieb ak sa nemylim boli nad nase moznosti,tak sme neangazovali nikoho,ale to ste si uz nezistovali.Skoda.
Pridal:   katka (z IP: 91.127.53.236 )        (28.01.2007 23:28)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   katka (z IP: 91.127.53.236 )    
Vieš dobre, že nejde o to či tam niekto bol alebo nie. Ide len a len o tvoj spôsob jednania...ale už to nechajme.
Pridal:   Majo (z IP: 195.91.54.85 )        (31.01.2007 17:21)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Dusan (z IP: 213.215.86.68 )    
Dotacia z Jamesu je v danej vyske snad vdaka tomu 20.OOO,lebo odbural inych organizatorov.Ale pokial je zname tiez nie vsetci dostavaju 2O.OOO.Pri nejednotnosti klubov v hladani globalnych partnerov a odmietavemu postoju objektivizovat kvalitu pretekov podla navrhnutych kriterii v minulosti,vsetci dostali rovnako.Bolo by fajn dat organizatorovi 50% jeho fin.rozpoctu,zatial ale vieme do akej vysky sa to komu dari,co vkluboch ci v SSA alebo JAMESe.Neista sitacia je noazaj pre sponzorov nemarketin
Pridal:   katka (z IP: 91.127.53.236 )        (28.01.2007 23:42)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Dusan (z IP: 213.215.86.68 )    
ale myslim,ze tak ako v pripade silnych pretekov a nemusim robit reklamu jednej alebo druhej strane,predsa je len a len na tom kto jedna a ci druha strana ma zaujem.
A to stale funguje v ramci individualnej potreby optimalne,cize podujatie sa zorganizuje tak ci onak,ludia prijdu,obcas su aj spokojny,organizator vycerpany a slub o rok ci dva znovy sa podari dodrzat.Z tohto pohladu ale cela situacia nenapreduje,ale ani neupada,aj to je dnes super.
Pridal:   katka (z IP: 91.127.53.236 )        (28.01.2007 23:48)
Reaguj na tento príspevok



Celkový počet príspevkov:     463
Celkový počet tém:              12
Posledný príspevok:             28.01.2009 11:51
Príspevky za 24 hodín:         0
Témy vytvorené za 24 hod:   0
Počet príspevkov za 10 dní:   0


 

Home | Profily | Podmienky | Burza | Fotosúťaž | SSA  

(c)2004 - 2008 SkiMountaineering                 Design & production I.S.

Powered by  MyPagerank.Net               TOPlist   TOPlist