MŠVVaŠ SR
Výška dotácie pre rok 2016: 8600 EUR
 
www.activeplanet.sk ALPENVEREIN - poistenie na horach
ALPENVEREIN - poistenie na horach

SLOVENSKÁ SKIALPINISTICKÁ ASOCIÁCIA

Home | Privátna diskusia | Kontakt | SSA


  Diskusia  

Názov témy:
Leitner manipuluje fakty ako to len jemu osobne vyhovuje

Pridal:     bývalý pretekár         (12.11.2008 12:12)
Miro, mal by si sa konečne zamyslieť nad tým čo píšeš a spomenuť si na časy keď si ty pretekal, lebo inač si musim myslieť že si schizofrenik.

Teba nikto k ničomu nenutil a nemáš právo z nijakého titulu vyvíjať ani ty nátlak na pretekárov.
1. Tá zmluva má charakter profesionálnej zmluvy kolektívneho športu kde zvaz všetko financuje ale nikde tam nie su odmeny pre pretekárov za jej dodržiavanie.
Skialpinizmus pokial viem nie je kolektívny šport ale individuálny a každý má právo si uzatvárať individuálne zmluvy lebo si aj prípravu financuje sám. Kolko reklam si pre pretekarov dohodol? Ake vyhody z toho mali pretekari a kolko penazi za to dostali? Miro ide Ti len o to aby si mal kazdu korunu pod kontrolou a mohol hrabat do vlastneho vrecka a preto vlastne sa aj tak angazujes a zalozil si SSA.

2. Plne suhlasim s Petrom, ze si ho obral o medailu blbou stafetou. V bezeckom lyzovani ked sa niekto specializuje na 50 km beh tak nikdy nepristupi na moznost aby startoval v stafete na 4x10 km. A podobne je to aj v skialpinizme. Tak nemanipuluj fakty ze ide o 15-17 min, podstatna je zataz na organizmus a sposob pripravy. 10 km tiež trva "len" 25 min a nikto na nom nestartuje ked ma v dalsich dnoch najsilnejsiu disciplinu na ktoru sa pripravuje cely rok! A ani ziadny trener by ho k tomu nenutil! A aky si ty vlastne trener? Aku mas trenersku specializaciu? Si taky samozvany trener ktory sam seba vymenoval za trenera.

3. Miro, neschovavaj sa ty osobne a ani ďalší členovia za rozhodnutia Valneho zhromazdenia, predsednictva,uznesenia, stanovy a neviem co este. Si trapny a robis obstrukcie ako politik!! V Športe vzdy platilo a plati, ze kto chce hlada sposoby a kto nechce hlada dovody. Pred olympiadou už bola uzavretá nominácia, všetko odsúhlasené a naposlednú chvílu sa kvalifikoval desaťbojár Dizdarevič. Pán Chmelár sa mohol ako ty vyhovárať na všeliaké uznesenia, stanovy ale chcel hladat sposoby a situacia sa vyriesila a chalan na OH cestoval. Tak sa nevyhovaraj na dalsie Valne zhromazdenia a bud chlap a ty sam urob kroky aby ste pozmenili chybne rozhodnutie a Peter bol v reprezentacii.To je to hladanie sposobov. V opacnom pripade si vsetci budu mysliet, ze Ti maximálne vyhovuje keď Peter nie je v reprezentácii, lebo len on poukázal na tvoje preslapy, rodinnu turistiku a sukromy biznis aky si so SSA robis.
4. SSA ma peniaze so štatneho rozpočtu a na ich pridelenie majú vplyv aj dosiahnute vysledky a tie vybojoval Peter.
uz ma nepusti dalej pisat
Howk

             Reaguj na tento príspevok


Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
Napísal si veľa objektívnych ale aj subjektívnych vecí.
Ja len niečo k posledným riadkom ohľadne peňazí zo ŠR. Keď bol Peter S. rok v zahraničí, tak skialpinizmus ako taký dostal peniaze zo ŠR za výsledky iných, za ktoré potom aj on pretekal v ďalšom roku. Takže to, že kto si rok predtým vybojoval by si zaslúžil neplatí. Aj keď nehovorím, že to je správne, ale je to tak.
Pridal:   Peto        (12.11.2008 16:11)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto    
Vies keby mozno peter bol v zahranici a nepretekal jeden rok ale kolko rokov pretekal a ake vysledky mal? Mne to absolutne nevadi ze tam bol a vobec mi nevadi ze pretekal za to co spravili za ten rok iny... Iba Novemu vedeniu to stale vadi... Im jednoducho vadi samotny PETER a je to smiesne a uplne trapne...
Pridal:   Juro Lastik        (12.11.2008 18:20)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
nazdar byvaly pretekar bolo by velmi dobre keby si sa podpisal pretoze tvoje meno moze nabudit ine mena ktore s tym nieco maju a mozu k tomu nieco povedat. dakujem Juraj
Pridal:   Juro Lastik        (12.11.2008 18:23)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
Cau MIro.predpoikladam, ze si to citas, ak sa mylim , oprav ma , ale ak mna a dalsich ludi, ktori sedeli na vlanom zhromazdeni pamat neklame, tak na valnom zhromazdeni zmluva zverejnena nebola a nebola ani schvalena ako to pises vo svojom obrannom clanku v sekcii "akcie" . prepac , ale je to v mojich ociach dalsia manipulacia informácii v tvoj/Váš prospech. Zmluvu ste mi strcili do ruky 10 sekund pred odchodom, takze som si ju precital neskor, pochopitelne po Valnom zhromazdeni.To znamena , ze k tejto zmluve v tomto zneni sme nemali moznost sa vyjadrit na valnom zhromazdeni.

Paci sa mi ze sa k tomu vyjadruje viac ludi, zainteresovanych viac ci menej,ale risit taketo dolezite veci cez diskusiu na internete je dost ubohe... Nemyslis?


Pridal:   MIso JOkl        (12.11.2008 22:00)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   MIso JOkl    
Ano citam ale uz nekomentujem, lebo v tom nevidim vobec zmysel. Ale na konkretnu odpoved co si chcel: pozri si zapis z VZ bod č.4 z úloh do dalsieho obdobia. Najdes si to na http://www.skimountaineering.sk/data08/vz2008_zapis.pdf

Pridal:   miro leitner        (12.11.2008 22:21)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   miro leitner    
cau MIro

"Ako taká bola predložená na schvaľovanie na Valnom zhromaždení."

to si napúisal TY Miro. Este raz sa opytam , predlozili ste zmluvu AKO TAKU na schavlovanie? JA TI AJ ODPOPVIEM ZE NIE.

Schavila sa ZMLUVA, ale nikto nevedel s akym obsahom ,lebo ste nam ju dali az po valnom.
MIro vacsinou to je tak , ze zmluva je dohoda dohoda 2-och stran. U vas funguje dohoda asi tak , ze podpises, alebo nepodpises. Je mi z toho vsetkeho zle.

Pridal:   MIso Jokl        (13.11.2008 09:17)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   miro leitner    
Ahoj Miro,

ak nieco davas na schvalenie, obsah musi byt najskor jasne zverejneny. Vy ste vytiahli tieto zmluvy ani nie 3 minuty pred koncom Valneho zhromazdenia. Vobec ste pritomnych neoboznamili s obsahom zmluv, neprecitala sa na Valnom a pokial viem, ani ste o nich nedali hlasovat. Ak ano, kolki boli za a kolki proti? Len ste proste povedali ze budu a hotovo. Potom ste si to dali do zapisu. Ak sa pise zapis, musia byt aj overovatelia zapisnice, ktori za volia v uvode. To sa taktiez neudialo. Tak prestan konecne tvrdit, ze o tychto zmluvach rozhodovalo Valne.
Pridal:   Evina        (13.11.2008 10:40)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Evina    
Zmluvy odhlasovane boli,ale nikto z hlasujucich ani netusil o aku zmluvu ide.
odhlasovane boli v 17 za a 3 sa zdrzali.
Pridal:   MIso        (13.11.2008 11:52)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   MIso    
http://www.skimountaineering.sk/data08/vz2008_zapis.pdf
Pridal:   m        (13.11.2008 11:52)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   miro leitner    
Miro predloz jasny dokaz o tom ze si tu zmluvu na valnom prezentoval a bolo o tom jasne hlasovane pre a proti... Mozem ti na to okamzite odpovedat ze to tak nebolo a mam k dispozicii x ludi ktory tam boli a povedia ze to tak nebolo. Ziadam ta o vysvetlenie... no viem ze ti neostava noc ine ako zasa len klamat a klamat...
Pridal:   Juro Lastik        (13.11.2008 11:05)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Juro Lastik    
Ďuro a Mišo, aj keby som pretekal ešte sto rokov, aj tak sa nedostanem tam kde ste Vy, a iní celkom fajn chalani a pretekári.Čo je isté - určite by som si viac vážil všetko čo za mňa vyrieši, vycestuje,vymyslí a teda mňa zbaví starostí niekto iný.Váš predmet sporu - naoko je ním zmluva,som čítal na jar aj teraz, a pretože kedejakých zmlúv čítam ozaj dosť, v tejto Vašej je jediný problém - priniesla princíp a jediným mantinelom, lebo je ozaj voľná, je komunikácia pred uzavretím indiv. zmluvy a pár smiešnych povinností o.i. nesmieš pri ofic. prezentácii na asociaciou podporovaných podujatiach drať svoje tričko a rifle.Nedaj sa vysmiať, ale kde je to, čo Vás v zmluve ohraničuje príp. čím Vás zmluva trestá a obmedzuje. Mal som možnosť vidieť zmluvy od takých aj makových " sponzorov ", rozum sa mi zastavoval, čo všetko si taký sponzor zichruje a pritom bez záujmu kohokoľvek podceňovať, alebo zľahčovať - za pár koraliek a zrkadielko tam lietajú sumy a náhrady že dovidenia.Aj mladá s tým mala problém no tiež nevedela, čo a hlavne ako treba zmeniť, o čo prichádza plnením tejto zmluvy, tak potom dopadlo aj pripomienkovanie - bez pripomienok, iba s napadnutím, že zmluva je komplet zlá a nevhodná. Viete dnes po polroku a pred sezónou popísať následky a nepriaznivé dopady na Vaše športové aktivity následkom zmluvy s SSA?
Ešte na okraj - ak je niečo súčasťou celkovej zmluvy, nemusí to byť predmetom hlesovania, pokiať to podlieha iným schvaľovacím a pripomienkovacím mechanizmom.
Prajem Vám veľa úspechov a pevné zdravie v príprave na zimu.
Pridal:   pasta        (13.11.2008 12:04)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   pasta    
Pasta,ale je samozrejmostou ze ked idem reprezentovat SVK tak si nebudem vybavovat cetu,ubytko,jedlo a vsetko co k tomu patri...ja som pretekar a ja na to makam cely rok a ja jediny sa pricinujem o to ze dosahujem vysledky ktore ma niminuju do vyberu.A co sa tyka tej zmluvy? preco sa mam ja zavazovat ked oni mi niesu v tej zmluve ochotny dat ani pasy...co sa tyka tej repre bundy a kombinezy tak to sme si museli este aj doplacat a nakoniec tie kombinezy ma pomaly kazdy pretekar na slovensku.Preco sa mam ja niekomu zavazovat ked ja si hladam sponzorov pre seba na svoju vystroj c cim je spojena aj reklama ked v zmluve sa pise ze pre tento rok nedostaneme nic? naco? aky to ma zmysel?vysvetli mi to? preco mam plnit nieco ja ked oni to plnit nebudu? a ked oni vybavuju cestu ubytko a ostatne tak ja sa zasa pripravujem aby som podal co najlepsi vykon... Je mo cudne ze to vravis prave ty pretoze vies o co tam ide a tvoja dcera je toho sucastou a takisto sa jej to nepacilo...
Pridal:   Juro Lastik        (13.11.2008 12:18)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Juro Lastik    
O.K. Ďuri, však je super ak sa Ti podarí nájsť zdroje na prilepšenie a vylepšenie materialu v kvalite aj množstve, ak Ti SSA nedá napr.lyže a Ty si ich vieš zaobstarať tak upozorni SSA hallo, mám -napr. lyže a potrebujem miesto na logo na oblečko, na auto na web...neboj sa, tiež budú radi, že Laštíkovi nemusia riešiť životne dôležitý kus , na dané obdobie si dohodnete dodatok ako individuálny pretekár - však aj to je zmluva, no a Ty sa púšťaš dole kopcom na doskách a bielom prášku a máš z toho pasiu. Toto ste si mali prepašovať do zmluvy,napr. Podmienky pre individualne dodatky, doplacanie rozdielov sponzor a Tvoja peňaženka a SSA.
Niečo od Bionicsxu mám aj ja - za lepšiu cenu ako v obchode a za horšiu ako mladá, Tvoju cenu neviem, a tak je to aj s kombinézami - niekto tak, niekto za tolko, niekto za toľko, objednaná a kupovaná bola výroba za XT cenu na XT kusov, lepsí variant je XTR množstvo za XTR cenu, neboj sa - Laštík je len jeden, či v repre oblečku, alebo v hokejovom drese. smile
Pridal:   pasta        (13.11.2008 12:42)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Juro Lastik    
Svätá trojica - píšem už absolútne posledný krát na túto tému. Valné zhromaždenie stanovilo postup ako sa má prijať zmluva SSA verzus reprezentant a aj termín do kedy to má byť. Prečítajte si dobre zápis. Taktiež VZ ustanovilo , že zmluva má byť do 30.6.2008 podpísaná pretekármi. Na korekciu navrhovanej zmluvy bola po obdržaní zmlúv usporiadaná schôdza pod záštitou zástupcu pretekárov - Igor Žiak / presne v zmysle zápisu z VZ/. V zápise z tohoto stretnutia nie je ani jeden bod, kde by bol návrh na zapracovanie nejakej korekcie do zmluvy, len to , že tá zmluva nie je vhodná pre pretekárov v skialpinizme a pod., v princípe absolútne zamietnutá. Tento zápis bol zverejnený aj na webe. Nutnosť zmluvy bola pri Valnom zhromaždení odsúhlasená a na tom trvám ja aj ostatní. Musim este povedať, že stale neviem na zaklade toho co ste v uplynulych hodinach vytvorili, kde je vlastne problem v tej zmluve. Mate moznost mať svojich vlastnych partnerov, mate vycleneny na to priestor, nikto Vam neberie prémie za víťazstvá - všetko Ti zostáva / sorry okrem daňových povinností /. Svätojánsky mal odsúhlasené na VZ peniaze na letnú prípravu, čo doteraz nikdy nebolo. Neviem prečo by malo vadiť napr. že na reprezentačných výjazdoch, ktoré máte mať uhradené budete nosiť oblečenie s nápisom Slovakia. Taktiež počet výjazdov je značne vyšší ako vlani. To že chceme vedieť natrénované objemy počas roka snáď nie je hriech, je to pravidlo všade inde, taktiež ked je sústredenie tak prídem hneď ako sa dá. Keď uvádzate že nič nedostanete, tak absolútne nepočítate Vaše výjazdy čo stoja pekne veľa korún / EUR /a prácu okolo ani nehodnotíte. Prečo nezaviesť systém, nezávisle od toho kto je na danom mieste, platný na mnoho rokov dopredu ale len protestovať lebo náhodou mám mať nejaké povinnosti a hrôza - dokonca na papieri. Stále len útočíte ale nie je tam jedna jediná konkrétna vec zo zmluvy čo je problém. A tak budete všetko rozmazávať z pohľadu - "zmluva za žiadných okolností", to je Vaše krédo. Nehovorí nikto z nás, že zmluva je dokonalá, mohla sa aj pomeniť, bol na to priestor ako som uvádzal vyššie.
Budovanie pravidiel je nutný proces, možno niekedy konfliktný ale anarchiou sa nikde nedostaneme. Ešte by som pridal " bože odpusť im lebo nevedia čo činia" ale keď si predstavím zase tie tri nahnevané tváre ...
Sorry ale nemá to zmysel , pretože to rozoberáme na stretnutiach už pol roka a stále dookola to isté" žiadna zmluva, žiadna zmluva ....".
Pekný deň...
Pridal:   miro leitner        (13.11.2008 12:07)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   miro leitner    
Miro mne tak nejde o zmluvu ja som dal prispevok avies co v nom bolo? tvojou snahou by malo byt to aby Peter reprezentoval slovensko ked nie je je mi luto.vies co to bude obnasat a to nesmruje absolutne nikam.
Pridal:   Juro Lastik        (13.11.2008 12:26)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   miro leitner    
Pozdrav z Kabulu!Nebudem rozpisovat veci ako ludske hodnoty,ktore tu denne revidujem cas ktory venujem SSA a skialpu a celemu tomuto osadenstvu,...myslim ze tí čo citaju tento druh diskusie su uplne mimo tieto pojmy a tak nebudem stracat cas.Milí pretekári J.Laštík a M. Jokl!Reprezentanti SR!Som rada,že ste vyuzili demokraticku moznost zverejnovat Vase nazory na stranke SSA a robite uputaku na stranku P. Svatojanskemu.Iste ma svojich citatelov a myslim,ze po istom case aj demokracia bude mat svoje hranice a blizite sa k nim celkom rychlym sposobom.Obdivujem tych,co skocili na Tvoju hru Juraj a pokracuju v pluvani siry,ohna..No za chvilu zda sa to bude tvoj monolog. Uvazujem,aky bude mat dosah citanie tohto textu na ludi,ktorí su zapajaní do procesu Vašej podpory-myslím celeho teamu,ktorí ma kolko??? clenov vies to vobec?Ake mena z historie skialpu poznas? Mozno SSA bola posledná,co zaviedla zmluvy,nakolko po predoslej sezone a "neznalosti"istych reprezentantov SR, ze na statom dotovanom podujati Majstrovstvach Sveta 2008 maju prist oblecení do repre vetrovky,atd. sme sa trpko poucili.Poukazom a tak napr. na klub AKLVK Janske Lazne a ich zmluvy...Nase kroky konzultujeme s Ministerstvom skolstva,Konfederaciou športovych zvazov-ktora zdruzuje aj vaznejsich sportovcov a sporty,ci inými zvazmi,reprezentantami..Pri Tvorbe zmluvy takýto ludia boli.Sponzori???Uvazujem ked si toto prečitaju ako sa rozhodnu,ked by sa s Vami stretli co by ich oslovilo aby Vas podporili...Myslim ze ti co vahali nasli svoje odpovede..K osobnym invektivam Juraj som Ti povedala v lete,ze sa vyjadrovat uz nebudem,ale vidim,ze si si nasiel,sposob,z mojej strany na Tvoju zaznieva no comment.
Vsetkym co to docitali az sem peknu zimu!!! smile smile
Pridal:   cathy        (13.11.2008 17:45)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   cathy    
Fakt je taky, vacsinou to byva tak , ze prv sa zmluva da k nahliadnutiu, potom sa o tom diskutuje a potom sa to schvaluje.

Vas postup takyto nebol.




Vsetci , ktori sme o zmluve hlasovali, nepoznali sme jej obsah.



ide tu o princip a sposob ako veci riesite a ako ich vymyslate.a zase pri koreni problemu, komunikacia, ktora tu absolutne nefunguje.
Pridal:   m        (13.11.2008 18:16)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   cathy    
Katka a prosim Ta nemyl si dojmy s pojmami.

Zda sa ti ze tu robim niekomu reklamu?

Ak ano mylis sa.

A ak sa ti zda ze prave toto mala byt cesta k tomu aby si nam oznamila ze pre nas pracuje nejaky team o ktorom ani netusime, dakujem, o poznanie viac.Len neviem co s tym?

a pozdrav kabulcanov
Pridal:   m        (13.11.2008 18:38)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   m    
Bolo otazkou casu, kedy nastane situacia ktora tu je...chvilu to trvalo, ale zda sa ze niektorym sa uz zacinaju oci konecne otvarat.
Nie je tomu tak davno co v Podbrezovej existoval silny horolezecko-skialp oddiel, ktory mal sponzora, co podporil tento sport niekolkymi možno milionmi korun. Aj tak vacsinu, ako vsade minuli dvaja-traja, a aj tak bolo niekomu malo...dnes uz pre niekoho pazravost nedostanu ani korunu....
Aj s JAMESOM bolo vsetko zle, zly James nedaval Mirovi dost penazi, tak bolo aj tam potrebne vsetko rozbit, rozclenit, oddelit, osamostanit...
A kde sme dnes? Treba zakazat najlepsiemu reprezentovat, vylucit,vyradit ho, lebo ma vlastny nazor,je samostatny a neda sa s nim dohodnut, neda nakuknut do dennika...Nevadi ze je jediny co nieco v tomto sporte znamena, ved ohrozuje potencoinálnych sponzorov SSA-sukromnej skialp asociacie, musi z kola von!!
Staci urobit jednu vec, drzat spolu, podporit Petra lebo si to zasluzi, urobil pre slov. skialp ovela viac ako pani MUDr, ktora o tom potrebuje pisanim presviedcat...
Nedajte sa oklamat ze nie je cas zvolat valne, ze sa teraz neda zmenit zmuva, atd.da sa vsetko, len niekto nechce. A hlavne, pani Mudr, zostan v Kabule a uz sa nevracaj....

Pridal:   Roman        (13.11.2008 20:11)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   cathy    
Presne tak Cathy no comment... ako to napisal kolega respektive jeden z clenov ANTITEAMU tak neak si nas nazvala, mylis si dojmy s pojmami. smile
Pridal:   Juro Lastik        (13.11.2008 22:03)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   cathy    
Pozdravujem skialpinistov!

V tomto takmer nekonecnom pribehu som pri citani prisiel az sem. Bolo popisanych mnozstvo obvineni, o ktorych pravdivosti ma asi kazdy svoj individualny nazor. Dokedy ale bude tato diskusia trvat? Ako napisal Peter Svatojansky, tu uz netreba asi nic riesit, ale treba konat.
Chybu resp. preslap spravilo podla mna aj vedenie SSA a aj pretekari, ktori mohli postupovat spolocne a ako bolo napisane "mohli si vydobit svoju podobu zmluvy".
Na znak toho, ze OBE strany chcu konat a nie je im terajsia situacia lahostajna, mali by sa spravit iste ustupky na oboch stranach, inak ostaneme tam kde sme.
O potrebe reprezentacnej zmluvy asi netreba pochybovat.
Preco by sa pretekari, ktorym situacia nie je lahostajna, nemohli stretnut este raz aj s ich zastupcom, kde by boli poziadavky pretekarov implementovane do NOVEJ ZMLUVY, resp. DODATKU, univerzalnej, tak ako Miro pisal. Takto zmenena zmluva by bola nanovo podpisana k spokojnosti PRETEKAROV aj VEDENIA. Ze sa to neda a musi byt zvolane VZ? Kto chce hlada sposoby, ak vedeniu nie je lahostajne to co to bolo napisane a spomenute a uvedomuje si svoje chyby, lebo tie robi kazdy z nas, tak pristupi na taketo riesenie. Ak to odmietne je to jasny signal smerom k CELEJ CLENSKEJ ZAKLADNI. A takisto by na to mala pristupit aj opacna strana.

A ten Petov napad s anketou nie je zly, len by som tam nespominal konkretne mena.

Prajem pekny den a ten sneh uz konecne

Peto Gebura
Pridal:   Peto Gebura        (15.11.2008 19:21)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peto Gebura    
Ako to tu aj ja citam, tak Peto Gebura to tu dost nestranne pomenoval a navrhol dost logicke riesenie. Otazkou je ci vedenie SSA ma v sebe trochu sebareflexie a je niecoho takeho schopne. No cas ukaze, aj ked je to asi len chvilkove a docasne riesenie.
Podla tych popisanych sporov je ale asi cas vazne sa zamysliet kam SSA doviedlo sucasne vedenie a ci nie je cas na radikalnu zmenu !
Pridal:   pozorovateľ        (15.11.2008 19:53)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   cathy    
Cathy,
najlepšie urobíš keď ostaneš tam kde si a prestaneš sa do skialpinizmu miešať a zavádzať v ňom vojenské a diktátorské metódy. A Miro ty by si tiež mohol zmiznúť do Aganistanu a už sa nevracať, je tu dosť ľudí ktorý to budú robiť pre šport a nie pre peniaze.
Pridal:   Rišo        (15.11.2008 20:02)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Juro Lastik    
Vážení priatelia skialpinisti,

na začiatok sa chcem poďakovať všetkým, čo ma podporujú a stoja pri mne. No ako vidím, už to nie je len problém jednej osoby, ale celá vec je vážnejšia.
Mám ten pocit, že všetko o čo sa snažíte je zbytočné a takýmto spôsobom neriešiteľné. Reprezentanti aj iní zainteresovaní, mali by ste skôr trénovať ako strácať čas pri nezmyselných diskusiách. Pritom si možno ani neuvedomujete, že aj tak z toho bude najviac profitovať ten, kto túto www stránku vytvoril. Zabezpečujete mu návštevnosť a nejaká diskusia im je ukradnutá. Keby tomu tak nebolo tak už zajtra by tam nebol ani jeden z nich, keby si bol toto všetko prečítal.
Hľadajte iné možnosti, aby sa ľady pohli. Napíšte radšej list ministrovi školstva, pohľadajte si kamaráta právnika, ktorý bude veci riešiť na vyššej úrovni a pod. Oslovte kamarátov, nech prídu na Valné zhromaždenie a neboja sa na ňom vystúpiť. Myslím, že to by mohlo byť riešením do budúcna, aby ste neboli do nekonečna ťahaní za nos a inak ukrátení o to, čo vám patrí. A druhú stranu by som rád požiadal, aby začala korektne vystupovať a pravdivo informovať. Robiť veci pre skialpinistov viac srdcom a nie pre peniaze. Práve tieto nemalé peniaze sú dôvodom, pre ktorý to robia. Určite nie pre dobrý pocit, lebo si neviem predstaviť, že by niekto dobrovoľne robil také veci s toľkou nevôľou okolia len preto, že ho to baví!
Peter Svätojánsky

Pridal:   Peter        (14.11.2008 07:30)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
už to tu neriešte, je to stale o tom istom , belicova nema o skialpe ani paru a leitner hrabe len pre seba. Ved sa pozrite na jeho auto a vidíte logo, čo myslite ako k nemu prišiel? a ktorý leitner bol pozbaveny funkcie spravcu Osrblia pre finančne machinacie? a ktorý leitner spôsobil komplikacie pri vzúčtovaní svetoveho pohara v Jasnej? je fakt že sa o niečo snaží ale za aku cenu? vylúčiť z repre naj pretekara z dôvodu jeho opravnenej kritiky fungovania SSA? ved to je uplne chore asi mu to šliapanie uralo nikde a nieln jemu ale aj tej...
Pridal:   pretekar        (13.11.2008 20:22)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   pretekar    
Pobavili sme sa, a tí čo nevedia o čo ide určite budú chcieť mať niečo so slovenským skialpom.
1. Prečo teraz?
Prečo to rozoberáte až teraz, keď to je už dávno známe, že Peter S. nepodpísal zmluvu a tým nesplnil jednu podmienku na to aby bol v repre.
2. Prečo sa pretekári nedohodli?
Prečo ste teraz Michal J. a Juraj L. taký múdry, keby ste VY reprezentanti držali spolu, tak po VZ by ste na tom vašom stretnutí dohodli, že v tom znení zmluvu nepodpíšte. Mohli ste vyjednávať o rôznych bodoch zmluvy. Keby ste sa postavili všetci ako tím tak by to musela SSA rešpektovať. Teraz vy ste podpísali a Peter nie a už je asi neskoro lamentovať nad rozliatym mliekom.

Neviem ako sa táto situácia bude riešiť ďalej, ale je to fakt škoda keď Peter S. nebude v repre. Mali by ste si z toho zobrať ponaučenie aj pretekári aj SSA. SSA by mala zverejniť zmluvu pred VZ a pretekári - reprezentanti by mali držať spolu aby mali väčšiu vyjednávaciu silu.

PS: radšej by som vymenil každé slovo v tejto diskusii za milimeter snehu.
Pridal:   Peter Kračmer        (13.11.2008 21:09)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   pretekar    
Pobavili sme sa, a tí čo nevedia o čo ide určite budú chcieť mať niečo so slovenským skialpom.
1. Prečo teraz?
Prečo to rozoberáte až teraz, keď to je už dávno známe, že Peter S. nepodpísal zmluvu a tým nesplnil jednu podmienku na to aby bol v repre.
2. Prečo sa pretekári nedohodli?
Prečo ste teraz Michal J. a Juraj L. taký múdry, keby ste VY reprezentanti držali spolu, tak po VZ by ste na tom vašom stretnutí dohodli, že v tom znení zmluvu nepodpíšte. Mohli ste vyjednávať o rôznych bodoch zmluvy. Keby ste sa postavili všetci ako tím tak by to musela SSA rešpektovať. Teraz vy ste podpísali a Peter nie a už je asi neskoro lamentovať nad rozliatym mliekom.

Neviem ako sa táto situácia bude riešiť ďalej, ale je to fakt škoda keď Peter S. nebude v repre. Mali by ste si z toho zobrať ponaučenie aj pretekári aj SSA. SSA by mala zverejniť zmluvu pred VZ a pretekári - reprezentanti by mali držať spolu aby mali väčšiu vyjednávaciu silu.

PS: radšej by som vymenil každé slovo v tejto diskusii za milimeter snehu.
Pridal:   Peter Kračmer        (13.11.2008 21:09)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peter Kračmer    
BTW
navrhujem aby sa tá anketa na stránke zmenila na aktuálnu tému. Niečo také akože:
- ste za to aby Peter S. za každú cenu reprezentoval (čiže by sa urobila výnimka)
- pravidlá platia pre všetkých (čiže žiadna výnimka)
- je mi to jedno

Niečo v tom zmysle. Tá anketa o lete je už aj tak stará a táto to troška oživí.

Pridal:   Peter Kračmer        (13.11.2008 21:14)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   Peter Kračmer    
Petko, ale MY reprezentanti, nie sme traja, ani dvaja. Zmluvu podpisovalo neviem presne, asi 10 ludi, mozno viac. ide aj o to , ze repre , ako team bohuzial nefunguje, resp. sa mame tvarit ako "team" pocas zahranicnych pretekov...
Pridal:   Miso        (13.11.2008 22:52)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
nehnevajte sa ale ak to tak citam mam 100 chuti zorganizovat peticiu za absolutny stop financnej podpory zo statneho rozpoctu na akemukolvek sutaznemu sportu na Slovensku... kazdy si potom bude sportovo sutazit za svoje (pripadne za sponzorske, co si zozenie) a bude pokoj. ved to konieckoncov aj tak nikto nerobi pre krajinu ale v prvom rade pre seba...
Pridal:   david        (13.11.2008 20:59)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   david    
Vážení priatelia skialpinisti,

na začiatok sa chcem poďakovať všetkým, čo ma podporujú a stoja pri mne. No ako vidím, už to nie je len problém jednej osoby, ale celá vec je vážnejšia.
Mám ten pocit, že všetko o čo sa snažíte je zbytočné a takýmto spôsobom neriešiteľné. Reprezentanti aj iní zainteresovaní, mali by ste skôr trénovať ako strácať čas pri nezmyselných diskusiách. Pritom si možno ani neuvedomujete, že aj tak z toho bude najviac profitovať ten, kto túto www stránku vytvoril. Zabezpečujete mu návštevnosť a nejaká diskusia im je ukradnutá. Keby tomu tak nebolo tak už zajtra by tam nebol ani jeden z nich, keby si bol toto všetko prečítal.
Hľadajte iné možnosti, aby sa ľady pohli. Napíšte radšej list ministrovi školstva, pohľadajte si kamaráta právnika, ktorý bude veci riešiť na vyššej úrovni a pod. Oslovte kamarátov, nech prídu na Valné zhromaždenie a neboja sa na ňom vystúpiť. Myslím, že to by mohlo byť riešením do budúcna, aby ste neboli do nekonečna ťahaní za nos a inak ukrátení o to, čo vám patrí. A druhú stranu by som rád požiadal, aby začala korektne vystupovať a pravdivo informovať. Robiť veci pre skialpinistov viac srdcom a nie pre peniaze. Práve tieto nemalé peniaze sú dôvodom, pre ktorý to robia. Určite nie pre dobrý pocit, lebo si neviem predstaviť, že by niekto dobrovoľne robil také veci s toľkou nevôľou okolia len preto, že ho to baví!
Peter Svätojánsky

Pridal:   Peter        (14.11.2008 07:31)
Reaguj na tento príspevok

Reakcia na príspevok:   bývalý pretekár    
so všetkým čo tu popísal bývalý pretekár plne súhlasím. Som na tejto stránke po veľmi dlhom čase, lebo ma na to upozornili chalani a dlhšie som to musel hladať, ale prečítajte si všetci tie príspevky aby ste mali obraz o SSA. Ja som s nimi dávnejšie skončil a vidím, že rovnaký názor majú viacerí.
Pridal:   organizátor        (28.01.2009 11:51)
Reaguj na tento príspevok



Celkový počet príspevkov:     463
Celkový počet tém:              12
Posledný príspevok:             28.01.2009 11:51
Príspevky za 24 hodín:         0
Témy vytvorené za 24 hod:   0
Počet príspevkov za 10 dní:   0


 

Home | Profily | Podmienky | Burza | Fotosúťaž | SSA  

(c)2004 - 2008 SkiMountaineering                 Design & production I.S.

Powered by  MyPagerank.Net                      TOPlist   TOPlist